Patick's Blog

КАЛАЙСЫНДАР БРАТІШКЕЛЕР МЕН СЕСТРЕНКАЛАР немесе КІРІСПЕ СОЗ

Posted on: Тамыз 29, 2009

салем, жігітләри и қызләри, общым осы блогты оқып отырған ләрилер мен кәрилер. «блог ашуға не себеп болды» деп блог әлемінде жаңадан пайда болған адамдарға сұрақ қойып, мазганы ұрып жатады. маған осындай сұрақтарың болса, мазганы ұрмаңдар, келесі сұраққа көшеміз: «БЛОГ ДЕГЕН НЕ?». оған менің жауабым: блог деген блог, зайбал, соны да білмейсің ба… ұзын әпшениенің қысқаша нұсқасы: осы блогқа, көруге болмайтын нәрселерді сығалап көріп қойғандарым, айтуға болмайтын нәрселерді көрші кабинеттен стаканды төңкеріп қабырғаға қойып естіп қойғандарым, жалпы айтқанда менің өмірден көрген-білгендерім жазылатын болады. «Неге дөрекісің, нақу?» деген ой келіп жатса бастарыңа, бастарыңды кір сабынмен емес, ыдыс жуатын «фейримен» жуыңдар, сонда ондай ой келмейтін болады. ал шындығында жауап беретін болсам: «өмірдің өзі сондай: лас, қоқыс, боқтық». «заманың қандай болса, бөркіңді солай ки» деген сияқты көрші қазақ халқының приколдары бар ғо (көрші деген себебім, біз нақұрыс екеуміз Дәруішөлген автономиясынанбыз), соны ту қып ұстап, болашаққа «нық сеніммен» қадам басып, өмір сүрген жайымыз бар, нақу. Не деп кеттім, зайбал. общым осы блогқа әбед мезгілінде болса да келіп кіріп, оқып кетіңдер, мүмкін пайдасы тиіп қалар

2 жауап to "КАЛАЙСЫНДАР БРАТІШКЕЛЕР МЕН СЕСТРЕНКАЛАР немесе КІРІСПЕ СОЗ"

Қош келдің! Топас сұрақтар қоймаймын, өзім де ондайды ұнатпаймын!

«окысан оку, окымасан маган поку» деген былык(блог) екен.

Пікір қалдыру

Patick tanymal87@list.ru

Ернар Бекенов

http://my.mail.ru/list/tanymal87

Жарнама

duarts

RSS Екінші блогым

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.